Notre confession de foi

Article 1 : DIEU Nous croyons en un seul Dieu, existant de toute éternité en trois personnes, le Père le Fils et le Saint-Esprit, Créateur du ciel et de la terre, de toutes les choses visibles et invisibles, révélé en Jésus-Christ le Fils unique, par le moyen des Écritures.

Références bibliques : 1 Corinthiens chapitre 8 verset 6, Colossiens ch.1 v.16, Hébreux ch.1 v 2,Matthieu ch.28 v.19, 2 Corinthiens ch.13 v.1.

 

Article 2 : LES SAINTES Écritures Nous croyons que les Écritures, constituées des soixante-six livres de l’Ancien et du Nouveau Testament, sont la Parole de Dieu ; elles détiennent leur inspiration et leur autorité de Dieu seul ; elles sont infaillibles et seule norme pour la vie et la foi de l’église. Il en découle que, ni les coutumes ni les décrets, ni les visions ni les miracles, ni aucune autre révélation ni tradition ne sauraient modifier ou compléter les Écritures. Toutes choses doivent être examinées, réglées et réformées d’après les Écritures qui contiennent tout ce qui est nécessaire au salut et à l’édification de l’église.

Références bibliques : 2 Timothée chapitre 3 versets15-17, 2 Pierre ch.1 v.20, 21,1 Corinthiens ch.15 v.1,2.

 

Article 3 : L'HOMME Nous croyons que l'homme et la femme ont été créés par Dieu à son image et à sa ressemblance. L'être humain, créé pur et innocent, est tombé dans le péché par transgression volontaire, est aussi tombé dans la désobéissance sous l'influence de Satan ; et l'humanité entière s'est éloignée de Dieu et demeure sous la domination du péché et dans la condamnation. Nous croyons que l'être humain est aimé de Dieu, et qu'il est appelé à changer de vie et à se convertir pour rétablir une relation vraie et juste avec Dieu et son prochain. Nous croyons à la dignité de la vie et du corps humain, du mariage et de la famille, de l'éducation et du travail, telle qu'elle est proclamée et protégée par les commandements de Dieu. Références bibliques : Genèse chapitre 1 verset 26, Genèse ch. 3 v.17, Romains ch. 5 v.12, Actes ch.3 v.19, Hébreux ch.13 v.4, Ephésiens ch.6 v.1-4.

 

Article 4 : JESUS-CHRIST Nous croyons en Jésus-Christ, le Fils unique, Dieu manifesté en chair, né d’une vierge, Marie de Nazareth, par le pouvoir du Saint-Esprit, venu du Père avec la nature divine et la nature humaine sans péché. Il est mort crucifié pour l’accomplissement des Ecritures et selon le dessein arrêté de Dieu. Nous croyons au sacrifice de sa vie parfaite offerte une fois pour toutes sur la croix, et par lequel nous avons le pardon des de nos péchés, la réconciliation avec Dieu, pour que nous ayons la vie éternelle. Nous croyons à sa résurrection d’entre les morts, à son ascension corporelle auprès de son Père, à son autorité suprême, et à sa médiation auprès du Père en faveur des hommes. Nous croyons que Jésus-Christ apparaîtra une seconde fois pour faire entrer l’Eglise dans son royaume éternel, pour ressusciter tous les hommes, et pour juger les vivants et les morts, mais personne ne connaît le jour et l’heure de son avènement.

Références bibliques : Galates chapitre 4 verset 4, Philippiens ch.2 v.6 à 11, 2 Corinthiens ch.5 v.19,Romains ch.8 v.34, 1 Thessaloniciens ch.4 v.16, Matthieu ch.24 v.30-36.

 

Article 5 : LE SALUT Nous croyons que tout être humain peut être pardonné de ses péchés et devenir ainsi juste devant Dieu, et cela par la seule grâce de Dieu que nous recevons par la seule foi en Jésus- Christ. Nous croyons que tout homme, justifié par la foi, reçoit la possibilité de se détourner de ses péchés et de vivre une vie sainte et pure par l’action du Saint-Esprit et de la Parole de Dieu qui demeurent en lui. Nous croyons que le baptême, ordonné par Jésus-Christ, – signifiant, par l’immersion, la mort et la résurrection -, est le témoignage de la foi, du libre engagement envers Jésus-Christ et sa Parole, et du passage de la mort spirituelle à une vie nouvelle avec Dieu.

Références bibliques : Actes chapitre 26 verset 18, Ephésiens ch.2 v. 8, 1 Pierre ch.1 v.15 à 23, Romains ch.6 v.4, 1 Pierre ch.3 v.21.

 

Article 6 : LE SAINT-ESPRIT Nous croyons en l’Esprit-Saint au Saint-Esprit, présence souveraine de Dieu qui a inspiré les prophètes et les apôtres de la Bible. il demeure dans le croyant pour lui révéler en Jésus, l’envoyé du Père, les vérités de l’Ecriture, et pour lui communiquer l’amour, la sagesse et la paix. Nous croyons que le baptême dans l’Esprit-Saint est une promesse. pour les chrétiens de tous les siècles ; il est donné par le Père et le Fils, et il est manifesté par le parler en langues comme au jour de la Pentecôte, selon le récit du Nouveau Testament. Nous croyons que le baptême dans le Saint-Esprit est une grâce qui édifie l’Eglise dans sa piété, et lui donne une force pour sa mission : annoncer l’Evangile à toutes les nations. Nous croyons aux dons spirituels (ou charismes) cités dans les Ecritures, et que le Saint-Esprit accorde à l’Eglise, pour secourir et construire sa piété. Nous croyons que les dons du Saint-Esprit doivent être exercés dans l’Eglise, selon la dignité et l’ordre commandés par le Nouveau Testament. Le baptême dans le Saint-Esprit et les divers dons spirituels laissent les croyants qui les manifestent maîtres et responsables d’eux-mêmes ; et ils ne poussent jamais à des extravagances, ni à des comportements ou des enseignements contraires aux Ecritures. Références bibliques : Jean chapitre 16 versets 13 à 15, Galates ch.5 v.22, Actes ch.2 v.4 à 8, et 38 à 39, Actes ch.1 v.8, 1 Corinthiens ch.14.

 

Article 7: L’EGLISE Nous croyons que l’Eglise est l’Assemblée des croyants qui gardent la foi en Jésus-Christ, le témoignage et l’enseignement des apôtres, ainsi que la prière. Nous croyons que l’Eglise est construite par Jésus-Christ, son chef suprême. Ses serviteurs sont chargés de l’enseigner, pour qu’elle témoigne de la foi, de l’espérance et de l’amour aux hommes et aux femmes de ce monde, par la présence de Dieu. Nous croyons que l’Eglise locale est l’expression visible de l’Eglise universelle qui est le corps de Christ, et qui ne peut être délimitée par les dénominations religieuses de la chrétienté. Par ses Assemblées autour des Saintes Ecritures, elle construit et réalise son unité de foi, sa vie de piété, et sa vocation missionnaire. Nous croyons que le repas de la Cène, institué par Jésus-Christ, doit être perpétué dans l’Eglise jusqu’à son avènement, avec le pain et le vin, en mémoire de sa mort expiatoire comme un signe de communion avec le Christ Sauveur, comme célébration et action de grâces envers l’amour de Dieu le Père. Nous croyons que la prière pour la guérison des malades est une mission de l’Eglise qui est associée à la prédication de l’Evangile. Cette prière peut s’accompagner des gestes symboliques de l’imposition des mains ou de l’onction d’huile, selon les enseignements de Jésus-Christ. Sans l’opposer à la médecine, et sans fanatisme, nous croyons que la prière pour les malades et les affligés a toujours sa place dans l’annonce de l’Evangile du Dieu compatissant.

Références bibliques : Actes des apôtres chapitre 2 versets.41 et 42, Ephésiens ch.4 v.11 à 15, Matthieu ch.26 v.26 à 29, 1 Corinthiens ch.10 v.16 à 17, Marc ch.16 v.15 à 18, Jacques ch.5 v.14. Article 8: L’ESPERANCE Nous croyons que ceux qui meurent avec la foi en Jésus-Christ sont avec le Seigneur dès leur trépas, dans l’attente de la résurrection. Nous croyons à la résurrection de tous les humains et au jugement final. Ceux qui auront cru en Jésus-Christ vivront éternellement dans le Royaume de Dieu. Les rebelles à Dieu subiront le châtiment éternel décrit dans l’Evangile de Jésus-Christ.

Références bibliques : Luc chapitre 23 verset 43, 2 Corinthiens ch.5 v.1 à 10, 1 Corinthiens ch.15 v.42 à 44, Apocalypse ch.20 v.11-15.

Ny fanekenay ny finoana

Andininy 1 : ANDRIAMANITRA
Mino an’Andriamanitra iray izahay, izay efa nisy mandrakizay, amin’ny olona telo, dia ny Ray, ny Zanaka, ary ny Fanahy Masina, Mpamorona ny lanitra sy ny tany, ny zavatra rehetra hita maso sy tsy hita maso, izay naseho tao amin’i Jesosy Kristy, Ilay Zanaka tokana, araka ny Soratra Masina.

Fanovozan-kevitra avy amin’ny Baiboly : 1 Korintianina toko 8 andininy 6, Kolosiana toko 1 andininy 16, Hebreo toko 1 andininy 2, Matio toko 28 andininy 19, 2 Korintianina toko 13 andininy 1.

 

Andininy 2 : NY SORATRA MASINA
Mino izahay fa ny Soratra Masina, izay ahitana ireo boky enina amby enimpolo ao amin'ny Testamenta Taloha sy Vaovao, dia ny Tenin'Andriamanitra; avy amin'Andriamanitra ihany no itohizan’ny aingam-panahy sy ny fahefany; tsy mety diso izy ireo ary izy ihany no fenitra ho an'ny fiainan'ny fiangonana sy ny finoana. Noho izany, na ny fomban-drazana, na ny didy, na ny fahitana, na ny fahagagana, na ny fanambarana hafa na ny lovantsofina tsy afaka manova na manampy ny Soratra Masina. Ny zava-drehetra dia tsy maintsy dinihina, lamina ary ahitsy araka ny Soratra Masina izay mirakitra ny zava-drehetra ilaina ho an'ny famonjena sy ny fananganana ny fiangonana.

Fanovozan-kevitra avy amin’ny Baiboly : 2 Timoty toko 3 andininy 15-17, 2 Petera toko 1 andininy 20-21, 1 Korintianina toko 15 andininy 1-2.

 

Andininy 3 : NY OLONA
Mino izahay fa ny lehilahy sy ny vehivavy dia noforonin'Andriamanitra araka ny endriny sy ny endrika maha-izy azy. Ny olona, izay noforonina madio sy tsy manan-tsiny, dia lavo tamin'ny ota noho ny fandikàn-dalàna an-tsitrapo, ary lavo tamin'ny tsy fanarahan-dalàna noho ny fiantraikan’i Satana; ary ny olombelona rehetra dia nanalavitra an'Andriamanitra ka mbola ao ambany fanapahan'ny ota sy ny fanamelohana. Mino izahay fa tian'Andriamanitra ny olombelona, ary antsoina izy hiala amin'ny ota sy hibebaka mba hamerenana amin'ny laoniny ny fifandraisana marina sy madio amin'Andriamanitra sy ny namany. Mino izahay ny fahamendrehan’ny fiainana sy ny vatana olombelona, ny fanambadiana sy ny fianakaviana, ny fanabeazana ary ny asa, araka izay ambaran'ny didin'Andriamanitra sy arovany.

Fanovozan-kevitra avy amin’ny Baiboly : Genesisy toko 1 andininy 26, Genesisy toko 3 andininy 17, Romana toko 5 andininy 12, Asan’ny Apostoly toko 3 andininy 19, Hebreo toko 13 andininy 4, Efesiana toko 6 andininy 1-4.

 

Andininy 4 : JESOSY KRISTY
Mino izahay an’i Jesosy Kristy, Ilay Zanaka tokana, Andriamanitra naseho tamin'ny nofo, teraka avy tamin'ny Virijiny, Maria avy any Nazareta, noho ny herin'ny Fanahy Masina, tonga avy amin'ny Ray, manana ny toetra maha-Andriamanitra sy maha-olombelona, tsy nanana ota. Maty voahombo tamin'ny hazo fijaliana Izy ho fanatanterahana ny Soratra Masina sy araka ny drafitra voatendrin’Andriamanitra. Mino izahay ny sorona tonga lafatra izay natolony indray mandeha monja teo amin’ny hazo fijaliana, ka tamin'izany no nahazoantsika ny famelana ny fahotantsika, ny fifamelana amin'Andriamanitra, ary mba hananantsika fiainana mandrakizay. Mino izahay ny fitsanganany tamin’ny maty, ny niakarany tamin’ny vatana teo anatrehan’ny Ray, ny fahefany faratampony, ary ny fifandraisany amin’ny Ray ho antsika olombelona. Mino izahay fa hiseho fanindroany i Jesosy Kristy mba hampiditra ny Fiangonana ao amin'ny fanjakany mandrakizay, mba hatsangana ny olombelona rehetra, ary hitsara ny velona sy ny maty, saingy tsy misy mahalala ny andro sy ny ora hiverenany.

Fanovozan-kevitra avy amin’ny Baiboly : Galatiana toko 4 andininy 4, Filipiana toko 2 andininy 6-11, 2 Korintianina toko 5 andininy 19, Romana toko 8 andininy 34, 1 Tesalonianina toko 4 andininy 16, Matio toko 24 andininy 30-36.

 

Andininy 5 : NY FAMONJENA
Mino izahay fa ny olombelona tsirairay dia afaka mahazo famelana ny fahotany sy ny fanamarinana eo anatrehan’Andriamanitra, ary izany dia noho ny fahasoavana avy amin’Andriamanitra irery, izay raisinay amin'ny finoana an’i Jesosy Kristy irery ihany. Mino izahay fa izay olona nohamarinina tamin’ny finoana dia mahazo ny hery hialana amin’ny fahotany sy hiaina fiainana masina sy madio noho ny asan’ny Fanahy Masina sy ny Tenin’Andriamanitra izay mitoetra ao aminy. Mino izahay fa ny batisa, izay nandidian'i Jesosy Kristy, - izay midika, amin’ny alalan’ny fampidirana anaty rano, ny fahafatesana sy ny fitsanganana amin’ny maty, - dia porofon’ny finoana, ny fanoloran-tena malalaka ho an’i Jesosy Kristy sy ny Teniny, ary ny fialana amin'ny fahafatesana ara-panahy ho amin'ny fiainam-baovao miaraka amin’Andriamanitra.

Fanovozan-kevitra avy amin’ny Baiboly : Asan’ny Apostoly toko 26 andininy 18, Efesiana toko 2 andininy 8, 1 Petera toko 1 andininy 15-23, Romana toko 6 andininy 4, 1 Petera toko 3 andininy 21.

 

Andininy 6 : NY FANAHY MASINA
Mino izahay ny amin’ny Fanahy Masina, Ilay Fanahy Masina, fisian'Andriamanitra tompon’ny fahefana izay nanome aingam-panahy ny mpaminany sy ny Apostoly tao amin'ny Baiboly. Mitoetra ao amin’ny mpino Izy mba hampahafantatra azy an’i Jesosy, ilay nirahin’ny Ray, ary hampianatra azy ny fahamarinana ao amin’ny Soratra Masina, mba hanome azy ny fitiavana, ny fahendrena ary ny fiadanana. Mino izahay fa ny batisa amin’ny Fanahy Masina dia fanomezana ho an’ny kristiana rehetra amin’ny vanim-potoana rehetra; omen’ny Ray sy ny Zanaka izy io, ary miseho amin’ny alalan’ny fitenenana amin’ny fiteny toy ny tamin’ny andro Pentekosta, araka ny voalazan’ny Testamenta Vaovao. Mino izahay fa ny batisa amin’ny Fanahy Masina dia fahasoavana izay manome hery ny Fiangonana amin’ny fiainany ara-panahy, ary manome azy ny hery ho amin'ny iraka nampanaovina azy: ny hitory ny Filazantsara amin’ny firenena rehetra. Mino izahay ny amin’ireo fanomezam-panahy ara-panahy (na charisme) voalaza ao amin'ny Soratra Masina, izay omena ny Fiangonana mba hanampiana sy hananganana azy amin'ny ara-panahy. Mino izahay fa ny fanomezam-panahy avy amin'ny Fanahy Masina dia tokony hampiharina ao amin’ny Fiangonana araka ny fanajana sy ny filaminana voalazan'ny Testamenta Vaovao. Ny batisa amin'ny Fanahy Masina sy ireo fanomezam-panahy samihafa dia tsy manaisotra ny fahaleovantenan'ny mpino, ary tsy mitondra azy amin'ny fihetsika tafahoatra na fampianarana mifanohitra amin'ny Soratra Masina.

Fanovozan-kevitra avy amin’ny Baiboly : Jaona toko 16 andininy 13-15, Galatiana toko 5 andininy 22, Asan’ny Apostoly toko 2 andininy 4-8, 38-39, Asan’ny Apostoly toko 1 andininy 8, 1 Korintianina toko 14.

 

Andininy 7 : NY FIANGONANA
Mino izahay fa ny Fiangonana dia ny Fivorian'ny mpino izay mitahiry ny finoana an'i Jesosy Kristy, ny fijoroana ho vavolombelona sy ny fampianaran'ny Apostoly, ary koa ny vavaka. Mino izahay fa i Jesosy Kristy no manorina ny Fiangonana, ary Izy no lohany faratampony. Ny mpanompony no miandraikitra ny fampianarana azy, mba hijoroany ho vavolombelon'ny finoana, ny fanantenana, ary ny fitiavana amin'izao tontolo izao, noho ny fisian'Andriamanitra. Mino izahay fa ny Fiangonana eo an-toerana dia fanehoana hita maso ny Fiangonana maneran-tany, izay vatana an'i Kristy, ary tsy azo faritana amin'ny fizarazarana ara-pivavahana ao anatin'ny kristianisma. Amin'ny alalan'ny Fivoriambe manodidina ny Soratra Masina, dia manangana sy manatanteraka ny firaisam-pinoany, ny fiainana masina, ary ny iraka fampielezana ny Filazantsara izy. Mino izahay fa ny fanasan'ny Tompo, na ny Fanasan'ny Firenena, izay natsangan'i Jesosy Kristy, dia tokony hotanterahina hatrany ao amin'ny Fiangonana mandra-piveriny, miaraka amin'ny mofo sy ny divay, ho fahatsiarovana ny fahafatesany noho ny fanonerana, ho famantarana ny fiombonany amin’i Kristy Mpamonjy, ho fankalazana sy ho fisaorana noho ny fitiavan'Andriamanitra Ray. Mino izahay fa ny vavaka ho an'ny fanasitranana ny marary dia andraikitry ny Fiangonana izay mifandray amin'ny fitoriana ny Filazantsara. Ity vavaka ity dia azo atao miaraka amin'ny fametrahan-tanana na ny fanosorana menaka, araka ny fampianaran'i Jesosy Kristy. Tsy manohitra ny fitsaboana ara-pahasalamana, ary tsy misy fahapotehana, mino izahay fa ny vavaka ho an'ny marary sy ny ory dia manana ny toerany mandrakariva amin'ny fitoriana ny Filazantsaran'Andriamanitra feno fangorahana.

Fanovozan-kevitra avy amin’ny Baiboly : Asan'ny Apostoly toko 2 andininy 41-42, Efesiana toko 4 andininy 11-15, Matio toko 26 andininy 26-29, 1 Korintianina toko 10 andininy 16-17, Marka toko 16 andininy 15-18, Jakoba toko 5 andininy 14.

 

Andininy 8 : NY FANANTENANA
Mino izahay fa ireo izay maty ao amin'ny finoana an'i Jesosy Kristy dia miaraka amin'ny Tompo avy hatrany amin'ny fahafatesany, miandry ny fitsanganan'ny maty. Mino izahay ny amin'ny fitsanganan'ny maty ho an'ny olombelona rehetra sy ny fitsarana farany. Ireo izay nino an'i Jesosy Kristy dia hiaina mandrakizay ao amin'ny Fanjakan'Andriamanitra. Ireo izay nandà an'Andriamanitra dia hiharan'ny famaizana mandrakizay araka ny voalazan'ny Filazantsaran'i Jesosy Kristy.

Fanovozan-kevitra avy amin’ny Baiboly : Lioka toko 23 andininy 43, 2 Korintianina toko 5 andininy 1-10, 1 Korintianina toko 15 andininy 42-44, Apokalypsy toko 20 andininy 11-15.

Le fondateur Pasteur Benjamin Andriason

Rejoignez-nous à l'Église ECA pour une expérience spirituelle unique

Créez votre propre site internet avec Webador